گفتگو با دختر خاله الهام شیخی فوتسالیست کرونایی قمی / او را مراقبت شده خاکسپاری کردند

 

به گزارش رکنا، کبری عشقی دختر خاله الهام شیخی فوتسالیست 24 ساله قمی که صبح دیروز بر اثر بیماری کرونا درگذشت در گفتگو  با خبرنگار رکنا گفت: دختر خاله ام بیماری خاصی نداشت فقط چند ماهی بود که  حال عمومی اش خوب نبود . یک ماه پیش به پزشکان مختلف مراجعه کرد و آزمایشات متعددی داد ولی بیماری اش را تشخیص نمی دادند .

 

الهام شیخی کرونا قم فوتسالیست

الهام یک هفته در قرنطینه بود

وی در ادامه بیان کرد: بیمارستان های مختلف و مطب های شخصی می رفت و آزمایشات تخصصی از او می گرفتند اما هیچ پزشکی بیماری اش را تشخیص نمی داد تا اینکه یک هفته پیش توان نفس کشیدن نداشت سرفه هایش شدید شده بود و با این علائم به بیمارستان کامکار مراجعه کرد و بلافاصله بستری شد . پزشکان گفتند باید در قرنطینه بماند به احتمال زیاد به کرونا مبتلا شده است.

کبری عشق افزود: الهام یک هفته در بیمارستان به شکل قرنطینه بستری بود اما خانواده و همسرش در قرنطینه نبودند و اجازه ملاقات با او را نداشتند. دو روز پیش حالش وخیم تر شد و او را به بخش مراقبت های ویژه منتقل کردند و دیگر توان نفس کشیدن نداشت و با دستگاه نفس می کشید و خانواده اش او را  از پشت شیشه بخش سی سی یو ملاقات کردند تا اینکه دو روز پیش جویای حالش شدم و کمی بهتر شده بود و حتی بعد از چند روز غذا هم خورده بود تا اینکه دیروز صبح فوت کرد.

پزشکان می گفتند تست کرونای الهام مثبت نیست و ممکن است بر اثر آنفلوآنزا فوت کرده باشد اما ریه هایش به شدت عفونت کرده بودند و عفونت کل بدنش را فراگرفته بود. الهام چهار سال بود که ازدواج کرده است،  باردار نبود و فرزندی نداشت و از وقتی ازدواج کرده بود 5 ماهی بود که به صورت تفریحی ورزش می کرد. من ساوه زندگی می کنم و برای شرکت در مراسم خاکسپاری دخترخاله ام به ما گفتند به قم نرویم و وقتی او را به خاک سپرده بودند به خانواده اش اجازه دادند که سر مزارش بروند.

آخرین دیدار مربی با الهام شیخی

الهام بابا طاهری مربی فوتسال الهام شیخی ورزشکاری که در قم به علت بیماری کرونا درگذشت گفت: یک ماه و نیم پیش بود به سالن آمد و آخرین بار بود که الهام را دیدم دائما سر تمرین نمی آمد و تمایل داشت تفریحی به این ورزش ادامه دهد و در طول این 2 سالی که مربی اش بودم بیماری خاصی از او ندیدم.

وی در خصوص خصوصیات اخلاقی الهام شیخی گفت و ادامه داد: همیشه لبخند به لب داشت و دختر شادی بود. سرزنده بود و هیچ نکته منفی در رفتارش تا کنون ندیدم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدیه شایگان
آیا این خبر مفید بود؟