ابتلای بازیکنان سپیدرود به کرونا قطعی نشده است

افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در واکنش به این که گفته می‌شود ۳ بازیکن سپیدرود به کرونا مبتلا شده اند اظهار داشت: پس از این که تیم برای بازی با رایکا به بابل رسید، ۲ نفر از اعضای تیم دچار سرماخوردگی شدند و حالشان خوب نبود. به همین دلیل آن‌ها را به رشت برگرداندیم و این که گفته می‌شود آن‌ها کرونا گرفته اند، درست نیست. این نفرات با تشخیص پرشک فعلا در حال استراحت هستند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در ادامه گفت: کسانی که در بابل سرما خورده اند، بازیکنان تیم نبودند. یکی از آن‌ها از اعضای تدارکات بود و دیگری هم از اعضای روابط عمومی باشگاه بود. در برگشت تیم از بابل هم ۶ نفر از بازیکنان سرما خوردند که به تمام تیم سرایت کرد.

ناظمی در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان سپیدرود آزمایش کرونا گرفته شده گفت: پزشک تیم در حال پیگیری ماجرا است و رئیس بیمارستان ولیعصر رشت هم کمک زیادی به ما می‌کند. به هر حال زمان می‌برد تا مشخص شود که بازیکنان به کرونا مبتلا شدند یا خیر. روز گذشته پزشکی برای ویزیت کردن بازیکنان آمد و برای آن‌ها دارو تجویز کرد. این نفرات فعلا باید به استراحت بپردازند.

او در پاسخ به این سوال که آیا تلاشی برای لغو بازی با آرمان گهر انجام شده عنوان کرد: برای فدراسیون فوتبال نامه‌ای ارسال کردیم تا بازی‌های لیگ یک لغوش شود، اما فدراسیون در جواب گفت این بازی باید برگزار شود. در هفته آینده باید با تیم آرمان گهر سیرجان بازی کنیم. در حال حاضر هیچ ویروسی در سیرجان وجود ندارد، اما اگر خدای ناکرده آن‌ها به رشت بیایند و برایشان اتفاقی رخ دهد چه می‌شود؟ فوتبال یک بازی درگیرانه است و ما نمی‌توانیم تمام بازیکنان را استراحت دهیم. ۶ بازیکن ما سرخوردند و مطمئنا بقیه بازیکنان هم دچار سرماخوردگی می‌شوند، زیرا تمام ان‌ها در خوابگاه زندگی می‌کنند. ممکن است همین سرماخوردگی به بازیکنان آرمان گهر سرایت کند و خدای ناکرده آن‌ها هم به سیرجان برگردند و آن را به خانواده هایشان انتقال دهند.

ناظمی افزود: در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال زدیم، تمام این موارد و مشکلات را به اطلاع آن‌ها رساندیم، اما با لغو بازی موافقت نشد. این شرایط تنها برای ما ایجاد نشده و برخی تیم‌های دیگر هم بازیکنانشان مشکوک به ویروس کرونا هستند. از روز جمعه تا امروز به خاطر سرماخوردگی در خانه بودم و امروز که حالم بهتر شد بیرون آمدم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در پایان افزود: براساس خواهشی که از سازمان لیگ داشتیم و آن را به طور رسمی و کتبی اعلام کردیم، خواستار لغو بازی شدیم که با آن مخالفت شد. با این وجود امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در تصمیمشان بازنگری کنند، زیرا استان گیلان به وسیله این ویروس احاطه شده و برای مردم این استان خطر ایجاد کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟