به گزارش رکنا،  سرهنگ "احسان مومنی" عنوان کرد: ساعت 12:35 ظهر روز گذشته وقوع یک فقره تصادف جرحی در محور در بزرگراه فتح به شرق - ایران خودرو به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: چرخ یک دستگاه کامیونت خاور به علت جدا شدن با موتورسیکلت در حال تردد در همان محور برخورد کرده که در این تصادف راکب موتورسیکلت به زمین برخورد و مصدوم شده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه 21 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی که به واسطه این حادثه حاصل شده بود ، نسبت به ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راکب موتورسیکلت در این حادثه پس از برخورد شدید به زمین مصدوم می شود، که با حضور عوامل اورژانس به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان انتقال یافت.

وی بیان داشت: با بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه 21 پلیس راهور فاتب مشخص گردید، نقص فنی کامیونت خاور و در رفتن چرخ این کامیونت سبب حادثه شده است. کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوط شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟