کشف میلیاردی انواع مواد محترقه در شهرری

به گزارش رکنا، سردار "علی ذوالقدری" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و توزیع مقادیر زیادی مواد محترقه در انباری در حوالی "شهر ری" موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد خبر صحت دارد، اظهار کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که مالک انباری با دپو و جمع آوری انواع مواد محترقه قصد دارد با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مواد محترقه را در بین قشر نوجوان و جوان توزیع کند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: با شناسایی محل دپوی مواد محترقه، با هماهنگی های قضائی روز گذشته ششم اسفند ماه تیم هایی از ماموران عملیات پایگاه نهم و مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به صورت مشترک مالک انبار را دستگیر و موفق شدند 814هزار عدد از انواع مواد محترقه کشف کنند.

سردارذوالقدری با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیس مشخص شد، متهم در چند کوچه بالاتر از محل اولیه دارای یک انبار بزرگ دیگر است، بیان داشت: در بازرسی از این انبار نیز بیش از 500هزار و536 عدد انواع مختلف مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره پلمب هر 2 انبار مواد محترقه، گفت: متهم برای سیر مراحل قضائی تحویل دادسرا شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟