دستگیری سارقان حرفه ای خودرو در البرز

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: در پی افزایش سرقت خودرو شامل، مزدا 3، مزدا وانت و پرشیا، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری آن در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات پلیسی در این خصوص آغاز شد و در ابتدا با کنترل مجرمان سابقه دار، تعدادی از این افراد شناسایی و به صورت ویژه تحت کنترل و رصد قرار گرفتند تا یکی از این افراد که به احتمال زیاد در سرقت‌ها مشارکت داشت در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: نامبرده پس از انتقال به پلیس آگاهی در اعترافات خود اذعان داشت که با همدست 2 نفر دیگر که دارای سابقه سرقت هستند، اقدام به سرقت 12 دستگاه خودرو مزدا 3، مزدا وانت، زانتیا و پرشیا کرده و به وسیله این خودروها اقدام به سرقت داخل خودرو، می‌کردند.

وی ادامه داد: با اقدامات پلیسی گسترده، هر 2 متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها، تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان کردند که علاوه بر سرقت 12 دستگاه خودرو، تا کنون اقدام به 100 فقره سرقت داخل خودرو کرده‌اند که با راهنمایی آن ها محل های ارتکاب سرقت و مال باختگان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: متهمان اعتراف کردند که سرقت‌ها را به صورت گروهی و در قالب گروه های سه نفره انجام داده و آن ها را به 2 نفر مالخر فروخته‌اند که با تلاش ماموران هر 2 مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که شناسایی مال باختگان ادامه دارد، اظهار کرد: ارزش تقریبی اموال مسروقه 10 میلیارد ریال برآورد شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟