تکذیب ابتلا به کرونای 5 طلبه حوزه علمیه اراک

به گزارش رکنا ، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خبری در فضای مجازی و برخی از رسانه ها مبنی بر انتقال ۵ مبتلای کرونا ویروس مثبت؛ از حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک منتشر شده که مورد تایید این دانشگاه نیست.

یاسر قربانی گفت: پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی با توجه به وظیفه ذاتی که دارند، خدمات درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی را در صورت تماس مردمی با مراجعه به محل ارائه می کنند و بیماران و افرادی را که نیازمند دریافت خدمات تخصصی تر هستند به مراکز درمانی در استان اعزام می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تماس با اورژانس ۱۱۵ استان، تیم درمانی به محل حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک اعزام شده اند و با توجه به اینکه علائم کووید ۱۹ و آنفولانزا و سرماخوردگی تا حدودی شبیه یکدیگر می باشند و به منظور انجام اقدامات تشخیصی تکمیلی به بیمارستان اعزام می شوند که هنوز نتایجی اعلام نشده است.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: نتیجه قطعی آزمایش تشخیصی کووید-۱۹ از زمان ارسال نمونه ۱۲ تا ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و تشخیص بیماری با معاینه شخص بیمار غیرممکن است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟