دستگیری توزیع کننده قرص غیرمجاز در قاین

به گزارش رکنا ، سرهنگ زال بیکی فرمانده انتظامی شهرستان قاین گفت: فردی که به صورت گسترده در سطح شهر قاین قرص غیر مجاز تهیه و توزیع می‌کرد، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

او افزود: با دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر این که فردی به هویت معلوم اقدام به تهیه و توزیع دارو‌های غیر مجاز در سطح شهر قاین می‌کند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ زال بیکی گفت: پس از ساعت‌ها کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت و محرز شدن خبر واصله، با هماهنگی مقام قضائی تیمی از مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر و عوامل انتظامی به آدرس شناسایی شده اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین گفت: مأموران با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد منزل متهم شدند که در بازرسی از محل تعداد ۲ هزار ۳۹۳ عدد انواع قرص غیر مجاز کشف و متهم دستگیر شد.

او با اشاره به این که متهم با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد، بر مبارزه جدی با توزیع کنندگان غیر مجاز دارو تأکید کرد و افزود: در این زمینه پلیس با تمام توان با متخلفان و توزیع کنندگان غیرمجاز مقابله می‌کند و بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه، همواره یکی از اولویت‌های کاری مهم پلیس به شمار می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟