دستگیری گرانفروش ماسک در همدان

به گزارش رکنا ، حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: تخلفات واحد‌های صنفی از سوی تعزیرات حکومتی و افراد غیرصنفی نظیر دستفروشان و افرادی که مشمول قانون تعزیرات نمی‌شوند به وسیله دادستانی پیگیری و برخورد می‌شود.

او افزود: روز گذشته فردی در میدان مرکزی شهر همدان در حال عرضه ماسک معمولی به قیمت هر عدد ۱۰ هزار تومان بود که توسط عوامل انتظامی دستگیر شد و این فرد شب گذشته در بازداشت بود امروز پرونده وی در جریان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان ادامه داد: به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی افراد از مساله کرونا ویروس، دادستانی برخورد با محتکران و گران‌فروشان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را در اولویت قرار داده است.

خانجانی بیان کرد: با توجه به تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس به ریاست استاندار همدان، دادستانی به عنوان عضو این ستاد، در مواردی که نیاز به اقدام قضایی باشد ورود می‌کند.

او درباره روند اطلاع رسانی از کرونا ویروس بیان کرد: یک سیاست گذاری ملی در زمینه اطلاع رسانی از این ویروس وجود دارد و نباید هر استان در این زمینه یک برنامه مجزا بدهد چرا که در این صورت نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان بیان کرد: استان‌ها باید سیاست‌های ملی اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا را بومی سازی کرده و بر این مبنا برنامه‌های خود را عملیاتی کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان روز گذشته هم اعلام کرد: یک نفر در همدان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟