کشف انبار ماسک در البرز / ماسک‌ها میان مردم توزیع شد

به گزارش رکنا، علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، با بیان اینکه یک انبار کوچک ماسک در کرج کشف شد، افزود: از این انبار حدود 80 کارتن ماسک‌های معمولی و فیلتر داره n 95 کشف شد که به دستور دادستان مرکز استان همه آن‌ها به قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: همچنین در پی گزارش اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی‌بر شناسایی یک مکان دپو و عرضه خارج از شبکه لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.

محکومیت دو میلیاردی قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی

وی ادامه داد: شعبه هفتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان با بررسی و اخذ نظرات کارشناسی از دستگاه‌های مربوط و با عنایت به آخرین دفاعیات متهم، حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر و متهم به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۵ میلیون و ۱۲۷هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق محکوم کرد.

مختاری دربخش دیگری ازسخنان خود از جریمه سه میلیاردی قاچاقچی سوخت خبر داد و گفت: ماموران پلیس شهرستان اشتهارد در گشت روزانه خود ضمن بازرسی و توقیف خودروی تانکر مقدار ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

وی افزود با رسیدگی به پرونده در شعب تعزیرات حکومتی کرج، با توجه به مستندات موجود در پرونده، متخلف علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت سه میلیارد و ۹۶۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط سوخت مکشوفه محکوم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟