قلیان سراهای غیرمجاز اصفهان پلمب شد

به گزارش رکنا ، سرهنگ "علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه، طرح تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس در جریان اجرای این طرح ۴ واحد صنفی عرضه قلیان را به علّت فعالیت غیرقانونی و عدم رعایت قوانین صنفی برابر اجرای دستور مقام قضائی پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: در این عملیات ۲۰۵ جام قلیان و ۵۸۵ عدد متعلقات مربوط به آن جمع آوری و ۴ فرد متخلف نیز دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ "جعفری نژاد" در پایان با اشاره به تداوم این گونه اقدامات نظارتی و کنترلی پیس خاطر نشان کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم، بیش از پیش مراقب فرزندانشان باشند تا قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها به پاتوق آن‌ها و یا گذراندن اوقات فراقتشان تبدیل نشوند زیرا در آنجا با دوستان نابابی آشنا می‌شوند که زمینه انحراف آن‌ها را فراهم می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟