شکایت شهرداری بجنورد از تخلف تبلیغات نامزدهای مجلس

به گزارش رکنا، محمد خاکشور افزود: این کاندیداها به نصب پوسترهای تبلیغاتی خود در فضاهای غیرمجاز شهری از قبیل بیلبوردها، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، المان ها، صندلی، درختان و دیگر فضاهای مربوط به مبلمان شهری اقدام کردند.

وی ادامه داد: تخلفات این کاندیداها جمع‌آوری و به دادسرا ارجاع داده شده است تا تصمیم‌گیری لازم در مورد آنها گرفته شود.

خاکشور اقدام غیرمجاز این کاندیداها را سبب نابسامانی شهر دانست و گفت: ۲ هزار مترمربع چتایی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در خیابان‌های مرکزی و پرتردد شهر از جمله آیت الله طالقانی، امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، امیریه، مخابرات و استقلال نصب شده بود تا نامزدهای انتخابات، تبلیغات خود را روی آن انجام دهند.

وی افزود: با این وجود بسیاری از کاندیداها خارج از این فضاها به نصب پوسترهای تبلیغاتی و بنرهای بزرگ در فضاهای غیرمجاز سطح شهر اقدام کردند که سبب بر هم ریختگی فضای شهر شد.

این مسئول تاکید کرد: پوسترهای تبلیغاتی که به صورت نامناسب روی در و دیوار شهر و در مکان های غیرمجاز نصب شده بودند، جمع‌آوری شد و با توجه به رعایت نکردن این مساله توسط بسیاری از کاندیداهای انتخابات در راستای برخورد با آنها و ارجاع پرونده به دادسرا اقدام شد.

وی اظهار کرد: کاندیداها علیرغم تعهد خود به مردم هیچ گونه توجهی به فضاسازی شهر و نازیبایی ایجاد شده از این گونه فعالیت‌ها نداشتند.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد در ادامه با گلایه از نامزدهای انتخابات در تنها گذاشتن شهرداری در پاکسازی شهر بیان کرد: ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی که تا آخرین لحظات مهلت تعیین شده تبلیغات از هیچ فرصتی فروگذار نبودند در حالی که به صورت غیرمجاز در مکان‌های غیرمجاز و امکانات شهری تبلیغ کرده بودند برای پاکسازی پوسترها شهرداری بجنورد را یاری نکردند.

وی با انتقاد از داوطلبان انتخاباتی به علت تخریب مبلمان شهری بیان کرد: در مورد تبلیغات بی‌نظمی و بی‌قانونی وجود دارد. همچنین ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز و زیباسازی از روز گذشته ۲ اسفند تاکنون حدود ۹۵ درصد از سطح شهر را از آثار تبلیغات پاکسازی کردند و بقیه نیز امروز انجام می‌شود.

خاکشور گفت: امحا و پاکسازی پوسترهای نصب شده بر روی تابلوهای تبلیغاتی شهری بجنورد سبب سنگین شدن کار پارکبان ها و پرسنل خدمات شهری شهرداری شد. داوطلبان هیچگونه توجهی به فضاسازی شهری نداشتند و فقط به دنبال تبلیغات در هر جای شهر بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟