انهدام سوسیس و کالباس های فاسد در شیراز

به گزارش رکنا ، مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب شهرستان شیراز گفت: مقدار ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی شامل سوسیس و کالباس غیرقابل مصرف در این شهرستان کشف و توقیف شده است.

محمدحسین کیانفر گفت: پس از دریافت شکایت مردمی مبنی بر وجود مقداری زیادی سوسیس و کالباس تاریخ گذشته در یک واحد عمده فروشی، بازرسان بهداشت محیط به محل موردنظر مراجعه کرده و پس از بررسی بیش از پانصد کیلوگرم سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط کردند.

او افزود: پس از ارجاع پرونده فرد متخلف به دادسرا و دریافت دستور مقام قضایی، تمام اقلام کشف شده با تنظیم صورتجلسه معدوم و پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

این مقام بهداشتی در شهرستان شیراز با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط به صورت شبانه روزی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت دارند، از متصدیان خواست ضمن رعایت تمامی موازین بهداشتی، از عرضه مواد غذایی فاقد مجوز و تاریخ گذشته پرهیز کنند.

کیانفر به شهروندان توصیه کرد که با هدف مشارکت در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه، موارد غیربهداشتی مشاهده شده را طی تماس با سامانه ۱۹۰، گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟