پاتک پلیس تهران به پاتوق افیونی تبهکاران حرفه ای

به گزارش رکنا ، رییس کلانتری 127 نارمک از دستگیری 10 سارق منزل، خودرو و لوازم داخل خودرو در یک پاتوق افیونی در شرق تهران، خبر داد.

 سرهنگ "صادق ضرونی" با اعلام این خبر گفت: در پی سرقت های متعدد خودرو، لوازم داخل خودرو و خانه در محدود استحفاظی کلانتری تیم عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات میدانی و بررسی دوربین های مداربسته سرنخ های خوبی از سارقان به دست آوردند و در ادامه تحقیقات اطلاعاتی مبنی بر حضور سارقان در یک پاتوق در شرق تهران به دست آمد.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی به پاتوق دزدان ورود کردند و 10 سارق که در حال مصرف مواد مخدر شیشه و هروئین بودند دستگیر شدند و در بازرسی از داخل خانه لوازم سرقتی و مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین به دست آمد.

سرهنگ ضرونی اظهار داشت: در بازرسی بدنی از یکی از سارقان بیش از 50 کلید خانه به دست آمد که مشخص شد این سارق با در اختیار داشتن کلیدها برای ورود و سرقت منازل از آنها استفاده می کند.

وی در خصوص سن متهمان گفت: تعدادی از این سارقان سابقه دار بوده و میانگین سنی 10 سارق 35 تا 45 ساله است که متهمان پس از اعترافات ابتدایی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟