دستگیری خرده فروشان مخدر در میدان امام حسین

به گزارش رکنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت افزود:چهار توزیع کننده اصلی مواد افیونی در محله نظام آباد تهران در تور اطلاعاتی ماموران گرفتار و در نهایت به همراه مقادیر قابل توجه ای هروئین و شیشه بسته بندی شده آماده برای فروش دستگیر شدند.

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک باند خرده فروش مواد مخدر در میدان امام حسین؛ پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حسنوند افزود: با تکمیل شدن ابعاد پنهان پرونده و با انجام تحقیقات گسترده پلیسی ،ماموران دریافتند دو متهم به عنوان گردانندگان اصلی باند توزیع مواد مخدر؛ اقدام به خرده فروشی شیشه و هروئین در محدوده میدان امام حسین می کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت:با گسترش چتر اطلاعاتی مشخص شد متهمان به تازگی مقادیر متنابهی مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری و به صورت بسته های یگ گرمی در مخفیگاه خود در حوالی میدان دپو نموده و قصد توزیع آن را در بین معتادان دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: به دنبال این موضوع و با عنایت به اجرای طرح بزرگ پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی اکیپ‌هایی از مامورین به صورت نامحسوس گشت زنی های هدفمند خود را آغاز کردند و در نهایت متهمان را درحالیکه مقادیر قابل توجه ای هروئین و شیشه بسته بندی شده آماده برای فروش و مبلغ 95هزارتومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را در اختیار داشتند را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در حوالی میدان امام حسین ابتدای خیابان انتقلاب شوش دستگیر کردند.

حسنوند تصریح کرد:مناطق میدان امام حسین، نظام آباد، شوش مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای حضور معتادان ، سوداگران و فروشندگان موادمخدر نخواهد بود چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد،متهمان مواد مخدر در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر می‌شوند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان با بیان اینکه طرح های برخورد با مواد فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر تا ریشه کنی مظاهر جرم و فساد کماکان با قدرت و قوت ادامه خواهد داشت،از همکاری و مشارکت مردم در این امر نیز تقدیر و تشکر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟