کشف هزاران کیلو مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش رکنا ، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مبارزه با موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری یگان‌های انتظامی شهرستان‌های میناب و رودان با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی استان، در ۷۲ ساعت گذشته ۲۶ مرحله عملیات پاکسازی را اجرا کردند.

او افزود: در اجرای این طرح‌ها، ۸۷۴ کیلو تریاک، ۲۷۸ کیلو و ۸۴۵ گرم حشیش، ۵۵ کیلو و ۷۱۰ گرم هروئین و ۳ کیلو و ۵۶۸ گرم سایر مواد جمعاً ۱ تن و ۲۰۷ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۷ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر توقیف شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در این رابطه ضمن پاکسازی ۲۶ محله آلوده به توزیع مواد، ۲۳۰ معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری و ۱۸ نفر از عوامل قاچاق مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش عمومی شهروندان برشمرده و تصریح کرد: نیروی انتظامی با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟