جاده های اردبیل و زنجان یخ زد

به گزارش رکنا ، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون شاهد کولاک و یخبندان در محور خلخال- اسالم استان اردبیل و اکثر محورهای استان زنجان هستیم.

سرهنگ نادر رحمانی اضافه کرد: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان زنجان، محورهای بجنورد-آشخانه و بجنورد-اسفراین استان خراسان شمالی، محور قزوین-رشت گردنه کوهین استان قزوین، محور اردبیل-آستارا استان اردبیل و محورهای سنندج- دیواندره و سقز- بانه استان کردستان را شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محور های مواصلاتی کشور تاکید کرد و گفت: تردد در محورهای محور سردشت- پیرانشهر استان آذربایجان غربی، محورهای زنجان- دندی،زنجان-طارم و تهم- چورزق استان زنجان، محورهای سرچم-اردبیل و سراب-اردبیل استان آذربایجان شرقی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گفته وی ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟