فریب ارزان بودن بلیط های نوروزی را نخورید

به گزارش رکنا ، با نزدیک شدن به ایام عید، شهروندان برای فرار از ترافیک ترجیح می‌دهند اینترنتی خرید کنند؛ از همین رو یک مسئول پلیس فتا درباره نحوه خرید از سایت‌های اینترنتی و اطلاع از صحت اطلاعات توضیحاتی ارائه کرد.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات و افزایش سفر‌های نوروزی، شاهد انجام تبلیغات مختلف در خصوص ارائه خدمات مسافرتی و توریستی نظیر رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار هستیم.

وی افزود: در این میان، بعضی از شرکت ها، قیمت هتل‌ها و بلیط‌ها را کمتر اعلام کرده و با پیش فروش آنها، اقدام به دریافت مبالغی از شهروندان می‌کنند و رزروی در کار نیست.

سرهنگ پاشایی توصیه کرد: در صورت مشاهده این تبلیغات از مردم می‌خواهیم این موارد را به پلیس معرفی کنند. همچنین از سایت‌های نامعتبر بازدید نکنند.

این مقام انتظامی پلیس فتا اظهار کرد: به شهروندان توصیه می‌کنم قبل از هرگونه اقدام، موقعیت زمانی و مکانی شرکت مورد نظر را از طریق سایت نشان اعتماد الکترونیک کالا و خدمات استعلام کرده و پس از مراجعه حضوری، اقدام به پرداخت مبلغ کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟