سارقان مسلح خانه در دام پلیس آگاهی فارس

به گزارش رکنا ، سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس در این خصوص اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره سرقت منزل شبانه توسط سارقان که مسلح به سلاح گرم بودند، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ "کاووس حبیبی" گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفاء 2 سارق منزل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی های انجام گرفته به 3 فقره سرقت منزل اقرار کردند، افزود: در بازرس یاز مخفیگاه این افراد، سلاح بکار رفته در سرقت و مقداری طلاجات مسروقه کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شد، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ حبیبی به شهروندان هشدار داد: بر روی در آپارتمان خود چشمی نصب کنند، در صورت نقل و مکان به منزل جدید حتما توپی قفل ها ی در اصلی را تعویض کنند، از ورود افراد ناشناس تحت عنوان رمال یا فالگیر به داخل منزل جلوگیری کنند و از نگهداری پول و طلاجات در خانه خودداری نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟