ردپای سارق خودرو در پشت بام شاکی / پلیس شهرکرد فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی سپهوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت منزل احدی در شهر کیان، بلافاصله ماموران کلانتری 14 کیان در صحنه حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی صحنه سرقت، ماموران یک جفت دستکش و یک تکه پارچه مشکی که به طرز ماهرانه ای بر روی پشت بام منزل شاکی مخفی شده بود کشف و یک عدد نردبان در کنار دیوار خانه مجاور مشاهده کردند.

وی ادامه داد: در همین زمان یک فرد مونث و یک فرد مذکر به کلانتری14 کیان مراجعه و در خصوص سرقت اطلاعاتی ضد و نقیض ارائه و مدعی می‌شوند که سارق را در محل دیده اند و خودشان همسایه شاکی و ساکن همان خانه مجاور محل وقوع سرقت هستند.

سرهنگ "علی سپهوند" افزود: ماموران به استناد اظهارات مشکوک و ضد و نقیض همسایگان شاکی، دستور قضائی جهت بازرسی منزل همسایه را اخذ و جهت بازرسی منزل به محل اعزام می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: ماموران با رعایت قانون و در اجرای حکم قضائی وارد منزل شده و 2 دستگاه خودرو وانت مزدا با پلاک مخدوش همراه با مقادیر زیادی لوازم خودرو در قسمت بار خودروها کشف و پس از بررسی فنی و تخصصی، بر اساس ارکان اصلی خودروها، مشخصات آنها استعلام و مشخص شد که دارای سابقه سرقت از یکی از استانهای همجوار را دارند که خودروها و اموال کشف شده به یگان دلالت داده شدند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: سارق یا سارقان که احتمالاً از ساکنان این منزل مسکونی بودند، پیش از حضور پلیس از محل متواری و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 543738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟