کشف سوخت قاچاق در همدان

به گزارش رکنا ، سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق به شناسایی اشخاصی در شهر همدان شدند که با جمع آوری غیر قانونی فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای آن‌ها را دپو کرده و در فرصت مناسب با کامیون بنز که تانکر در داخل آن جاسازی شده تحت پوشش سیب زمینی به استان‌های دیگر انتقال می‌دهند.

او افزود: در این راستا دو اکیپ تلفیقی از مامورین پلیس امنیت و آگاهی استان به صورت محسوس و نامحسوس به آدرس ذکر شده اعزام و پس از چندین ساعت مشاهده شد یک دستگاه کامیون بنز وارد شرکت شده و اقدام به تحویل فرآورده‌های نفتی در داخل تانکر کامیون جاسازی شده کردند.

سرهنگ رضا زارعی ادامه داد: مامورین بلافاصله مالک شرکت و راننده کامیون را که درحال بارگیری فرآورده نفتی بودند را دستگیر کردند.

او گفت: ماموران گازوییل قاچاق کشف شده به مقدار تقریبی ۱۲ هزار لیتر به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال را به همراه کامیون، راننده و مالک کارخانه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و ضمن تشکیل پرونده؛ جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟