دستگیری شکارچی خلافکار در کرمان

به گزارش رکنا، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: متخلف فراری شکار چهار راس کل و بز وحشی در کرمان با توجه به اقدامات شناسایی یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان مجبور به تسلیم خود شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: متخلف فراری شکار چهار راس کل و بز وحشی در کرمان با توجه به اقدامات شناسایی یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان مجبور به تسلیم خود شد.

نادر سیدی اظهارداشت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان، متخلف حرفه‌ای شکار چهار راس کل و بز وحشی را که چندی پیش در جریان عملیات تعقیب و گریز در کوهستان متواری شده بود را به دام انداختند.

وی افزود: مدتی پیش حین گشت‌زنی در حوزه بین کرمان و بردسیر بودیم که گزارشی از یک فقره شکار در منطقه بلوچی کوه‌های جوپار دریافت کردیم.

سیدی بیان داشت: دراین رابطه به سرعت در مسیر احتمالی متخلفین قرار گرفتیم و در محلی بین بهرامجرد و روستای گودر شکارچی با موتورسیکلت در حال انتقال لاشه‌ها مشاهده شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: متخلف مذکور با دیدن مامورین متواری که در تعقیب و گریز لاشه‌ها و موتورسیکلت را رها و به صورت پیاده اقدام به فرار کرد و با اینکه ماموران فاصله زیادی به صورت پیاده شکارچی متخلف را تعقیب کردند در تاریکی شب موفق به فرار شد.

وی تصریح کرد: پس از یک سری عملیات شناسایی و بعد از صدور حکم جلب و کسب اطلاعات جهت دستگیری توسط یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان، پس از حدود دو هفته خود را به این یگان معرفی کرد و پس از انتقال به مراجع قضایی با حکم بازداشت موقت راهی زندان شد.

سیدی اظهارداشت: این متخلف حرفه‌ای در گذشته نیز تخلفات متعددی مرتکب شده و پس از برخورد با مامورین حفاظت محیط زیست متواری شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 542931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟