زوج سارق لوازم خودرو در البرز به دام افتادند

به گزارش رکنا ، سردار “عباسعلی محمدیان” فرمانده انتظامی استان “البرز” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف استان البرز توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند سارقان در گروه های ۲ و ۳ نفره در ساعات پایانی شب به وسیله یک دستگاه خودرو پژو پارس خودروهای فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی کرده و با شیوه تخریب قفل اقدام به سرقت لوازم داخل آن ها می کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان در ادامه با تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مالک خودرویی که به وسیله آن سرقت صورت می گرفت شدند که با بررسی سوابق نامبرده مشخص شد همسر وی از سارقان سابقه دار و حرفه ای است.

سردار “محمدیان” ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم به همراه همسرش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی با اشاره به این که این زوج سارق با همدیگر اقدام به سرقت می کردند تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند اما پس از دیدن مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نیافته و به ۱۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری یک نفر دیگر اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر اموال مسروقه در این خصوص یادآور شد: در ادامه مخفیگاه همدست متهم نیز در شهرستان کرج شناسایی و نامبرده نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که ارزش اموال مسروقه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز با تجهیز خودروهای خود به لوازم بازدارنده، از به سرقت رفتم اموال خود پیشگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟