واژگونی 206 در کریمخان یک مصدوم برجای گذاشت

به گزارش رکنا ، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در خیابان "کریمخان " و مصدوم شدن سرنشین خودرو خبر داد.

سرهنگ "محمد رازقی " گفت: ساعت 11:05 ظهر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک فقره واژگونی خودرو پژو 206 در مسیر غرب به شرق خیابان "کریمخان تقاطع نجات اللهی" بلافاصله تیم کارشناسی تصادفات پلیس راهور پایتخت به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه پژو 206 به علت تخطی از سرعت مطمئنه ، خودروی پژو 206 واژگون و در این حادثه متاسفانه سرنشین خودرو به شدت ضربه وارده مصدوم شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت با اشاره به اینکه راننده خودرو توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت، افزود: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را نا توانی راننده در کنتر ل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

رازقی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف کنید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟