توقیف کامیون میلیاردی در کردستان

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان دیواندره، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی شد.

سردار علی آزادی اظهار کرد: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از آن ۸ هزار و ۶۸۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۲ طاقه پارچه، ۶۸۸ ثوب البسه، ١۲۰ کیلوگرم چای خارجی، ۷۶ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۵ دستگاه کپسول شارژ گاز کولر و ١۹۵ عدد لوازم جانبی گوشی تلفن همراه قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالای های قاچاق کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با تأکید بر عزم پلیس در برخورد قاطعانه با ورود کالای قاچاق به کشور به منظور حمایت از تولید ملی، یادآور شد: یکی از اولویت های اصلی پلیس کردستان مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی استان با تلاش شبانه روزی و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق کالا مبارزه می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟