کشف سوخت قاچاق در خلیج فارس

به گزارش رکنا ، جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از موفقیت مرزبانان بندرلنگه و میناب و کشف ۱۱۲ هزار لیترگازوئیل در آب‌های داخلی کشور خبر داد.

سرهنگ "عبدالله لشکری" در تشریح این خبر گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه پس از کسب خبری مبنی بر قاچاق سوخت در حوالی جزیره "سیری"، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ‌های گشت دریایی را به محل‌های اعلامی اعزام کردند.

او افزود: مرزبانان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک فروند لنج حامل سوخت قاچاق برخورد و در عملیاتی منسجم شناور مذکور را توقیف کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۴ سودجو، گفت: مأموران پس از توقیف شناور، توانستند ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل را کشف کنند.

سرهنگ لشکری همچنین از کشف ۵۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب خبر داد و گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب نیز در عملیاتی جداگانه با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند ۲ محفظه پلاستیکی حاوی ۵۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل را شناسایی و کشف کنند.

او با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده را ۶ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟