طوفان در راه قزوین

به گزارش رکنا، عباس آخوندی اظهار داشت: از چند ساعت آینده وزش باد شدید را در سطح منطقه خواهیم داشت که در برخی مناطق استان شدت آن زیاد است و امکان طوفان شدید داریم.

کارشناس هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: شدت باد در برخی مناطق استان قزوین تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود و با این وضعیت احتمال گرد و خاک محلی را داریم که امکان وارد شدن خسارت به درختان و تابلوهای تبلیغاتی مسیر زیاد است.

وی اظهار داشت: این باد و طوفان در برخی مناطق مانند تاکستان، کوهین، معلم کلایه و مناطق بادخیز بیشتر است و از شهروندان انتظار داریم تمهیدات لازم را بیندیشند تا خسارت‌های احتمالی بیشتر نشود.

آخوندی افزود: به لحاظ دمایی امروز شنبه تغییر محسوسی در استان نداریم اما از فردا یکشنبه شاهد کاهش دما خواهیم بود و پس فردا دوشنبه نیز احتمال یخبندان می‌رود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین یادآور شد: امروز شهر آبیک با یک درجه زیر صفر سردترین نقطه بود و دیروز در بوئین زهرا و رازمیان دمای ۲۰ درج بالای صفر را شاهد بودیم.

وی گفت: دمای هوای قزوین بین حداقل ۵ درجه و حداکثر ۱۸ درجه بالای صفر در نوسان بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟