جعل عنوان پلیس فتا توسط کارمند یکی از ادارت دولتی

به گزارش رکنا ، سرهنگ "حشمت سلیمانی" در این خصوص گفت: پرونده‌ای با موضوع جعل عنوان پلیس فتا از طریق خط تلفن یکی از ادارات دولتی در این پلیس تشکیل گردید که در آن متهم با تماس تلفنی با یک شهروند، خود را مامور پلیس فتا معرفی و اقدام به دریافت اطلاعات شخصی وی کرده بود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع سریعاً پرونده در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت و در کمترین زمان متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در این پلیس حاضر و با مشاهده ادله و مستندات به بزه انتسابی اقرار و بیان کرد که تنها سعی داشته است که از نام پلیس فتا برای رسیدن به خواسته‌های خود بهره برداری کند.

سرهنگ "سلیمانی" هشدار داد: هرگونه جعل و یا سوء استفاده از عناوین‌های دولتی برابر قانون جرم است و افرادی که با تصور پنهان ماندن دست به اقدام مجرمانه می‌زنند همواره باید آگاه باشند که این فضا با حضور کارشناسان سایبری برای آنها محیط امنی نخواهد بود.

رئیس پلیس فتا استان فارس از عموم مردم خواست تا هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق وب‌ سایت‌ به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۴ گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟