کشف انبار مواد محترقه در خیابان جمهوری تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "صادق قره باقری" گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک انباری در حوالی خیابان جمهوری با همکاری همدستش مقادیری مواد محترقه دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرارگرفت.

وی با بیان اینکه پس از حصول اطمنیان از صحت این موضوع، مالک انباری و همدستش شناسایی شدند گفت: با اخذ دستور قضائی، صبح روز سه شنبه پانزدهم بهمن ماه تیمی از مأموران به محل مورد نظر اعزام و هر دو متهم را دستگیر کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت ادامه داد: در بازرسی از این انباری 178 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه کشف و کارشناسان ارزش ریالی آن را یک میلیارد و 500 میلیون ریال  برآورد کرده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان پس از تحقیقات مقدماتی و اعتراف به جرم ارتکابی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فعالیت های غیرقانونی سودجویان برای تهیه و نگهداری انواع مواد محترقه از عموم شهروندان خواست: هرگونه فعالیت مشکوک در این زمینه را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟