انهدام باند سارقان حرفه ای اماکن خصوصی در رودهن

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری باند ۱۱ نفره سارقان اماکن خصوصی در روستای مهرآباد از توابع بخش رودهن با ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد حسن محمدی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع افزایش سرقت اماکن خصوصی به شیوه مشخص در حوزه روستای بزرگ مهرآباد، موضوع به طور ویژه در دستور کار ریاست و ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت لذا از همان ابتدا حرفه ای عمل کردن و باندی بودن سرقت ها برای پلیس محرز شد.

این مقام مسئول انتظامی افزود: عوامل پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی و پیچیده در سطح حوزه نهایتاً موفق به شناسایی رد پای فردی از سارقان با سوابق متعدد سرقت شدند که نامبرده بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از دلالت متهم به پلیس آگاهی وی ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شده که پس مواجهه با مدارک و مستندات لب به اعتراف گشوده و نسبت به معرفی دیگر همدستان خود و مال خر اعتراف کرد.

وی ادامه داد: پس از شناسائی و دستگیری دیگر متهمان در عملیات های جداگانه و کشف اموال سرقت شده از آنان، با انجام بازجوئی های فنی و شگردهای خاص پلیسی به عمل آمده متهمان به ۲۱ فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی در سطح حوزه روستای بزرگ مهرآباد اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟