کشف 5 دستگاه خوردو و موتورسیکلت سرقتی در بندرانزلی

به گزارش رکنا، سرهنگ سید جعفر جوانمردی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در شهرستان بندرانزلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در خیابان صابرحنان انزلی به حرکات راننده یک دستگاه سواری پراید که در حال تردد بود مشکوک شدند و با استعلام به عمل آمده مشخص شد این خودرو سرقتی است.

وی با بیان اینکه ماموران آگاهی با دستور ایست قصد متوقف کردن خودرو مورد نظر را داشتند ادامه داد: راننده این خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که در نهایت کارآگاهان آگاهی با اقدامات صورت گرفته آن را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ جوانمردی اظهار داشت: متهم 25 ساله در تحقیقات پلیس به 3 فقره سرقت خودرو و 2 فقره سرقت موتورسیکلت با همکاری یک مالخر در بندرانزلی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم دو دستگاه خودرو پراید سرقتی دیگر را در کوچه‌های کم تردد پارک کرده بود تا در فرصت مناسب اقدام به انتقال آنها به شهرستان‌های همجوار کند که توسط پلیس کشف شد.

وی با اشاره به اینکه مالخر 33 ساله این پرونده‌ها با راهنمایی سارق شناسایی و دستگیر شد تصریح کرد: در بازرسی از منزل مالخر دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ جوانمردی با اعلام اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند اضافه کرد: سارق دستگیر شده اقدام به سرقت خودروهای فاقد دزدگیر که در کوچه‌های کم تردد پارک شده بودند، می‌کرد.

فرمانده انتظامی بندرانزلی در پایان از شهروندان خواست، وسایل نقلیه خود را به لوازم بازدارنده مانند دزدگیر، قفل فرمان و پدال مجهز کرده و از پارک خودرو و موتورسیکلت در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟