کشف محموله مخدر در انباری یک خانواده کرمانشاهی

به گزارش رکنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 50 کیلوگرم تریاک در یکی از محلات شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت شخصی در کار تهیه و توزیع مواد در محله بلوار طاق بستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی منزل قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در این بازرسی ماموران موفق به کشف 50 کیلوگرم تریاک در انباری منزل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از دستگیری قاچاقچی یاد شده و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی همچنین از کشف حدود 2 تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال تا نیمه بهمن خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 10 درصد رشد نشان می دهد.

سرهنگ دلیری همچنین از انهدام 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این راستا حدود 6 هزار و 150 نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، مشارکت کنندگان و حمل کنندگان مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟