پاکسازی معتادان ولگرد در یزد / دستگیری 29 سارق حرفه ای

به گزارش رکنا، نصیری افزود: در طول اجرای این طرح به صورت منسجم و در چند عملیات در نقاط مختلف شهرستان اجرا شد، ۶۶ نفر معتاد تابلو دستگیر شدند.

نصیری با بیان اینکه معتادان پس از جمع آوری به مراکز بازپروری معرفی شده و اقدامات قانونی از سوی مراجع قانونی صورت گرفته است، افزود: اجرای این طرح و رضایتمندی را پی داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارد.

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: مأموران انتظامی این شهرستان به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر یزد طرح مبارزه با سرقت را اولویت کاری کاهش کنترل سرقت، در دستور کار قرار دادند.

او افزود: با تلاش مأموران پلیس طی هفته گذشته تعداد ۲۹ نفر سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۷۲ فقره سرقت در شهر یزد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه متهمان دستگیر شده همگی روانه دادسرا شدند از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت را جدی گرفته و پلیس را در راه مبارزه با تحقق یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟