دوربین مداربسته راز سارقان گیم نت های تهران را لو داد

به گزارش رکنا، با تلاش شبانه روزی مأمورین کلانتری ۱۲ نسیم شهر، ۲ جوان کم سن ولی حرفه‌ای که بیش از ۸۰۰ میلیون تومان کنسول بازی را از گیم‌نت‌های شهرهای جنوب‌غرب استان تهران به سرقت می بردند در مخفیگاهشان در نسیم شهر شهرستان بهارستان شناسایی و دستگیر شدند.

گفتنی است که این دو سارق با شناسایی گیم‌نت‌هایی که دروبین مداربسته و دزدگیر نداشتند اقدام به سرقت کنسول‌های بازی نسل جدید می کردند و این کنسول‌ها را به قیمت پایین‌تر می فروختند که با تلاش نیروهای انتظامی شهرستان بهارستان در نهایت به دام قانون افتادند.

شهروندان بهارستانی می بایست از نگهداری وجوه نقد در مغازه بپرهیزند و همچنین مغازه خود را به دوربین مداربسته و درب‌های ورودی را به سیستم‌های هشدار دهنده و دزدگیر مجهز کنند تا در حد امکان از مورد سرقت قرار گرفتن محل کسب خود جلوگیری نمایند.

بدون تردید هوشیاری و آگاهی شهروندان اولین و مهم‌ترین عامل در کاهش سرقت‌ها در سطح شهرستان می باشد و زمانی که شهروندان نکات ایمنی و جانب احتیاط را رعایت نمایند مطمئناً هرگز سارقی قصد دستبرد به اموال آن‌ها را پیدا نخواهد کرد، چراکه راهی برای این کار وجود ندارد.

درپایان لازم به ذکر است که نیروی انتظامی شهرستان بهارستان می تواند در اقدامی فرهنگی مجموع اقداماتی که شهروندان می بایست به جهت جلوگیری از وقوع سرقت اموالشان انجام دهند را به کمک نصب بنر و پوستر در سطح شهرستان یا توزیع بروشورهایی به آن‌ها آموزش دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟