کشف حشیش و تریاک از یک پژو در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۶۲۹ کیلوگرم حشیش وتریاک در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو در کشف ۶۲۹ کیلوگرم حشیش وتریاک در ایرانشهر خبر داد.

سردار"محمد قنبری گفت: تیم‌های مرکز عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌های از قاچاق گسترده مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای به شهرستان "ایرانشهر" دست یافتند.

او افزود: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری تیم‌های از ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" پس از چندین روز تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام شب گذشته قاچاقچیان در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور "خاش-ایرانشهر" با یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ رد زنی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سردار قنبری تصریح کرد: ماموران انتظامی با ورود خودرو حامل مواد مخدر به منطقه کمین به راننده آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست با حرکات مارپیچ و سرعت بالا از محل متواری که تکاوران پلیس پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: سوداگران مرگ که خود را در یکی قدمی چنگال قانون گرفتار می‌دیدند شروع به تیراندازی به سمت عوامل انتظامی کردند که پس از لحظاتی درگیری با تنگ شدن عرصه بر خود به سمت نخلستان‌های همان محدوده متواری شدند.

او عنوان کرد: در این عملیات مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو توقیف شده ۶۲۹ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر شامل؛ ۴۸۷ کیلوگرم حشیش و ۱۴۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تقدیر از عملکرد خوب پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشف این محموله مواد مخدر خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش برای دستگیری اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟