کشف سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک هفته گذشته در شهر‌های "زاهدان"، "چابهار" و "دلگان" خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت: مأموران انتظامی استان در یک هفته گذشته، ۱۹۶ و ۹۳۰ لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کردند.

او افزود: در حال حاضر پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان طرح شناسایی اعضای باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و جمع آوری باک‌های اضافی را در دستور کار دارد و گشت‌های ویژه‌ای را در این خصوص به ویژه در شهر‌های ورودی استان فعال کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: از این مقدار سوخت کشف شده، ۱۳۴ هزار و ۵۶۱ لیتر گازوئیل، ۴ هزار و ۳۷۰ لیتر بنزین، ۸ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت کوره، ۴۷ هزار و ۳۰۰ لیتر قیر و ۲ هزار و ۲۹۹ لیتر سایر مشتقات نفتی است.

او با اشاره به اینکه سوخت‌های کشف شده در شهرستان‌های "چابهار، زاهدان و دلگان" بوده، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲۷ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاق با جدیت عمل می‌کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد سود جو از جمله قاچاق سوخت را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟