توقیف 264 وسیله نقلیه متخلف در کازرون

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمد عبادی نژاد" گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف با به کارگیری تمامی امکانات و توان انتظامی کلانتری‌ها و یگان امداد طی هفته گذشته به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح 52 دستگاه موتورسیکلت و 212 خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند، گفت: نداشتن پلاک، پلاک مخدوش، انجام حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و دور دور کردن؛ از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و گفت: این طرح به صورت مداوم و مستمر در دستور کار قرار دارد و پلیس اجازه نخواهد داد عده‌ معدودی از افراد جامعه امنیت و آرامش مردم را با اعمال مجرمانه و خلاف خود سلب کنند.

سرهنگ "عبادی نژاد" تصریح کرد: نیروهای پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است مردم نیز به منظور مشارکت در امنیت جامعه هرگونه جرم و ناامنی و موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به ماموران اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟