دستگیری 7 قاچاقچی در البرز

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و مبارزه با کالای قاچاق در این راستا پلیس برنامه‌های مختلفی را در جهت تحقق این مهم اجرا می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی استان البرز در تلاش است که با اجرای عملیات، نظارت‌های مستمر و برنامه ریزی شده مانع ورود کالاهای قاچاق به استان شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه بر اساس همین نظارت‌ها از ورود چند خودرو سواری حامل کالای قاچاق مطلع شدیم، بیان کرد: این خودروها از مرزهای غربی کشور قصد بردن کالاها را به تهران داشتند که با اجرای عملیاتی توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خودروهای حامل قاچاق روز گذشته در اتوبان کرج - تهران که شامل هفت دستگاه خودرو بود، متوقف شد.

سردار محمدیان بیان کرد: خودروهای توقیف شده شامل سه دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه خودرو پژو پرشیا، دو دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ بوده است که هفت متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: بار خودروها شامل ۲۲ هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۶ هزار انواع پوشاک، یک هزار عدد انواع شکلات و مواد خوراکی و هفت دستگاه لوازم خانگی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: ارزش این کالاهای کشف شده ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟