دستگیری سارقان چاقوکش در آبادان

به گزارش رکنا ، سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: پیرامون دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه در یک باب مغازه جگر فروشی واقع در بلوار طیب شهر آبادان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه مأموران انتظامی کلانتری۱۳قدس مشخص شد سارقان با استفاده از یکدستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، با در دست داشتن یک قبضه سلاح سرد چاقو وارد مغازه شده و ضمن تهدید صاحب مغازه اقدام به سرقت گوشی موبایل وی نمودند.

فرمانده انتظامی آبادان بیان کرد: ماموران تخصصی آن کلانتری با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی توانستند کمتر از ۲۴ساعت هویت سارقان ومخفیگاه آنان را در منطقه ذوالفقاری این شهرستان شناسایی و سحرگاه امروز پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات سریع هر دو متهم را دستگیرکنند.

سرهنگ تقی زاده در خاتمه با بیان اینکه سارقان دارای میانگین سنی ۲۰تا۲۴ساله بودند گفت: در بازجویی اولیه با پلیس به ۵ فقره سرقت موبایل در سطح شهر اعتراف کردند سپس جهت سایر اعترافات و سرقت های احتمالی تحویل پلیس آگاهی این شهرستان گردیدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟