نقره داغ شدن زمین خواران در بهاباد

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، در ۹ ماهه‌ی امسال بیش از ۲۴ هکتار از اراضی ملی شهرستان بهاباد را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها، از دست متصرفان آزاد کردند.

سرهنگ مختومی با اشاره به رصد شبانه روزی مراتع و اراضی ملی استان یزد، اظهارداشت: در این مدت دو فقره پرونده چرای غیر مجاز برای ۵۷۰ واحد دام در شهرستان بهاباد تشکیل شده است.

او ادامه داد: همچنین در نه ماه امسال در شهرستان بهاباد یک فقره آتش سوزی به مساحت سه هکتار به وقوع پیوسته است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اضافه کرد: در این مدت همچنین بیش از ۱۱۳ هکتار از اراضی ملی استان در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از زمین خواران باز پس گیری شد.

سرهنگ مختومی در پایان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، حریق، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟