کشف مواد محترقه در زنجان

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان یک هزار و ۷۸۰ عدد انواع مواد محترقه را در مسیر ارتباطی بیجار - زنجان کشف و ضبط کردند.

سرهنگ آرش خلخالی روز پنجشنبه افزود: این میزان مواد محترقه از درون یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به دست آمد.

وی اظهار داشت: پلیس آگاهی شهرستان ایجرود در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، این خودروی سواری را شناسایی و آن را متوقف کردند.

خلخالی با بیان اینکه کارشناسان پلیس ارزش تقریبی این تعداد مواد محترقه را بیش از ۱۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد.

اواخر آذر ماه امسال نیز ۳۸۹ هزار و ۴۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از سوی ماموران انتظامی شهرستان خدابنده از ۲ دستگاه سواری سمند، کشف و ضبط شد.

کارشناسان پلیس ارزش تقریبی این میزان مواد محترقه خارجی کشف و ضبط شده را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه نیز ۲ نفر متخلف به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

طی ماه‌های بهمن و اسفند سال ۹۷ بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه توسط پلیس استان زنجان شف و ضبط شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟