آزادی 6 زندانی تهرانی با کمک خیران

به گزارش رکنا،  مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری از آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد خبر داد و گفت: مردم خیراندیش این شهرستان ۲۸۸ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به آنها کمک کردند.

محسن حسن پور روز دوشنبه  اظهار داشت: ۱۵۴ خانواده زندانی در ری تحت پوشش و حمایت انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان هستند و به آنها خدمات رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه حمایت از خانواده زندانیان با هدف پیشگیری از آسیب‌ها، تهدیدها، رفع معضلات و دغدغه‌های معیشتی آنها انجام می‌شود، افزود: رفع مشکلات معیشتی و موانعی که در زندگی خانواده زندانیان وجود دارد یک ضرورت و نیاز برای جلوگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری خاطر نشان کرد: جلب رضایت شاکیان و آزادی زندانیان به ویژه در جرایم غیر عمد زمینه‌ای برای کاهش تعداد زندانیان شده و بسیاری از معضلات اجتماعی را مرتفع می‌کند.

یکهزار و ۶۰۰ زندانی در پنج زندان و ندامتگاه این شهرستان نگهداری می‌شوند که ۶۷ نفر آنها زنان و مابقی را مردان تشکیل می‌دهند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟