قلیانسراهای شهر قروه پلمپ می شود

به گزارش رکنا، مسعود معتمدی  در قروه اظهار داشت: صدور مجوز برای قهوخانه و چای‌سرا منع قانونی ندارد از این رو برخی افراد متخلف با سواستفاده از این قانون، اقدام به عرضه قلیان در این اماکن می‌کنند‌.

رئیس مرکز بهداشت قروه گفت: هیچ مجوزی برای فعالیت قلیانسراها در این شهرستان صادر نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: کارگروه مشترک تعزیرات اداره صمت و مرکز بهداشت قروه تشکیل شده است و پس از پایش قلیانسراهای سطح شهر پلمپ خواهد شد طوریکه در ماه‌های اخیر چند واحد پلمپ شده است.

معتمدی‌ همچنین گفت: بسیاری از اقلام آرایشی و بهداشتی به صورت قاچاق از کشورهای همسایه و یا به صورت غیربهداشتی وارد بازار قروه می‌شود و با قیمت اندک در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد‌.

وی در ادامه اذعان داشت: تمام مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی قروه به صورت دوره‌ای پایش می‌شوند و از عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز جلوگیری می‌شود.

معتمدی افزود: با متخلفان صنف لوازم آرایشی، بهداشتی و عرضه قلیان طبق قانون برخورد می‌شود چرا که این نو اصناف با بهداشت و سلامت شهروندان در ارتباط است.

رئیس مرکز بهداشت قروه تصریح کرد: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی با شماره تلفن ۱۹۰ در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه‌روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی، لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر کشور است.

به گفته رئیس مرکز بهداشت قروه، فروش لوازم آرایشی بهداشتی تنها باید با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هولوگرام مخصوص معتبر است و شهروندان برای اطمینان خاطر این نوع محصولات را از مراکز معتبر مانند داروخانه‌ها خریداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟