شبیخون پلیس به 7 باند مخوف در دروازه غار تا دره فرحزاد + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 36.11M | مدت زمان ویدیو: 00:05:47

به گزارش خبرنگار گروه حوادث رکنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ  گفت: سومین طرح ظفر که با تلاش یک هفته ای ماموران مبارزه با مواد مخدر و همکاری ماموران پیشگیری به اجرا درآمد که در این طرح 7 باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد و 25 قاچاقچی حرفه ای دستگیر شدند.

وی افزود: در این طرح 2 هزار و 340 معتاد متجاهر ، خرده فروش مواد مخدر و.. دستگیر شدند.

سردار رحیمی ادامه داد: مرکزیت این طرح در مناطق اتابک، دروازه غار، دره فرحزاد، میدان امام حسین(ع) ، شوش و هرندی به اجرا درآمد.

رئیس پلیس تهران افزود: در این علمیات 50 خودرو و موتورسیکلت که از آنها برای توزیع مواد مخدر استفاده می کردند شناسایی و ضبط شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این طرح ۱۳۳ کیلو مواد مخدر از خرده فروشان کشف شد، گفت: با حکم قضایی ۴۰ خانه مورد بازرسی قرار گرفت که ده خانه پلمب شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضا در راستای جمع آوری معتادان متجاهر ایستاده است و کوتاه نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: مردم درخواست دارند دستگاه‌های ذی ربط در این خصوص ورود پیدا کنند و با معتادان متجاهر و خرده مواد مخدر برخورد کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید در خصوص نگهداری معتادین متجاهر سن بالا، نوجوانان و معتادان دارای بیماری‌های واگیردار و هپاتیت تصمیم‌گیری کنند.

سردار رحیمی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند؛ برخی از معتادان متجاهر بین دو تا ده بار جمع‌آوری شدند.

سردار رحیمی گفت: طبق قانون مدت نگهداری معتادین متجاهر در مراکز ترک اعتیاد بین سه تا شش ماه است که این زمان بسیار کم است و باید این زمان بیشتر شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها به بهانه اینکه با اجرای طرح پلیس اکو سیستم‌ دره فرحزاد از بین خواهد رفت، گفت: این موضوع که گفته می‌شود را تکذیب می‌کنم؛ با حفظ طبیعت دره فرحزاد طرح جمع اوری معتادان متجاهر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی در خصوص بازپروری معتادان سن بالا هیچ اقدامی تاکنون انجام نداده‌اند و اگر دستگاهی کاری کرده باشد با حضور خبرنگاران آن را اعلام کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟