دستگیری سارقان و مالخران ساختمان های نیمه کاره در اسفراین

به گزارش رکنا، سرهنگ "جاوید مهری" فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اعلام جرئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت از ساختمانهای نیمه ساخت در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفرمالخر شدند، افزود: در این راستا سارقان شناسائی که به محض دستگیری اقدامات و اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت .

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف نمود، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و در بازرسی از محل اختفای متهم مقادیر قابل توجهی لوله داربست ،سرجک ،بیل و کلنگ ،پمپ آب ،تراز ،کپسول و... به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال کشف و ضبط سپس به مالباختگان تحویل گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و مجهز کردن اماکن خصوصی به تجهیزان ایمنی هر گونه موارد مشکوک را با پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟