به گزارش رکنا، سلگی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر گلستان در جنوب غرب تهران با اشاره به بروز یک حادثه خطرناک در این شهر، بیان داشت: ریزش یک حلقه چاه منجر به شکستگی و فوران لوله گاز در خیابان مطهری شهر گلستان شد.

وی در ادامه باتاکید بر شدت حادثه مذکور و امکان ایجاد حوادث بدتر در شهرگلستان، تبیین کرد: شدت حادثه به قدری بود که صدای مهیب آن موجب وحشت ساکنین محل شده بود که خوشبختانه پیش از ایجاد هر گونه حادثه احتمالی عوامل سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان وارد عمل شدند‌.

سلگی همچنین در رابطه با وضعیت محل حادثه و تلفات ایجاد شده، بیان داشت: شدت ترکیدگی و فوران این لوله گاز به حدی بود که به ایجاد یک حفره بزرگ و ریزش زمین منجر شد اما خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی درپی نداشت.

وی درپایان باتوجه به لزوم همکاری شهروندان با نیروهای سازمان آتش‌نشانی در هنگام بروز حوادث مختلف، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به موقع و جمع نشدن در محل حادثه از جمله کارهایی است که مردم می بایست در زمان بروز چنین حوادثی انجام دهند تا از بروز حوادث بدتر جلوگیری به عمل آید.

درپایان لازم به ذکر است که بر اساس گزارشات مردمی، ساکنین محل حادثه از حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی و جلوگیری از یک حادثه بزرگ‌تر توسط عوامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرگلستان و همچنین نیروهای امدادی اداره گاز بخش گلستان تشکر کردند.

شهر گلستان در جنوب غرب استان تهران و در فاصلهٔ ۲۴ کیلومتری از شهر تهران قرار دارد و از محلات مهم آن میتوان به شهرک سبزدشت سلطان آباد، قلعه میر اشاره کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟