مرد قاچاقچی با 64 کیلو حشیش در تهران دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"  عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان-های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت مشخص شد که متهم با سفر به استان های جنوبی کشور مقادیری حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده است و قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری پرشیا پس از جاساز کردن از طریق محورهای جنوبی به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ دستور قضائی تیمی از ماموران عملیات این پایگاه به محورهای "ورودی جنوب تهران" اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم عملیاتی پایگاه نهم شامگاه بیست و نهم دی ماه پس از کنترل رفت و آمد و تردد خودرو ها موفق شدند، خودروی متهم را شناسایی کنند، بیان داشت: از داخل خودروی متهم مقدار 64 کلیو و 650 گرم حشیش جاساز شده کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟