دستگیری خیرانی که کلاهبردار از آب درآمدند / در لرستان رخ داد

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: یک باند خلافکار که به بهانه کمک به خیریه از استان‌های همجوار کلاهبرداری و اقدام به سرقت کرده بود شناسایی و منهدم شد.

سرهنگ"عباس محمدی روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی الیگودرز پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه سه نفر تحت پوشش کمک به خیریه از مردم کلاهبرداری می کردند جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده این تیم را شناسایی و دستگیر کردند که در بازجویی‌های انجام‌شده اعضای این باند به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و سرقت از شهروندان تحت پوشش کمک به خیریه اعتراف کردند.

وی گفت: اعضای این باند کلاهبردار با مراجعه به استان‌های همجوار با پوشش موسسه خیریه نسبت به خرید و فروش خشکبار اقدام و محل تحویل بار از مشتریان را در مکانی متروکه تعیین کرده و در هنگام تحویل محموله پس از ضرب و شتم طرف مقابل، کالای مورد نظر را نیز سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز با بیان اینکه در بازرسی مخفیگاه متهمان یک تن برنج سرقتی کشف شد ادامه داد: تحقیقات جامع و کامل از سارقان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟