انهدام 20 باند سوداگران مرگ در زنجان

به گزارش رکنا،  جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۲۰ باند مواد مخدر در ۹ ماهه امسال از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر این استان شناسایی و متلاشی شد.

سرهنگ ایرج خانی پور، روز چهارشنبه افزود: این تعداد باند متلاشی شده در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد افزایش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال بیش از یک تن و ۳۷۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در سطح این استان کشف و ضبط شد که یک تن و ۲۰۸ کیلوگرم آن تریاک بود، اظهار داشت: میزان انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

خانی پور، با اشار به اینکه تریاک کشف شده نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش دارد، افزود: طی مدت یاد شده ۲ هزار و ۷۸۱ نفر اعم از قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش، دستگیر شدند و ۴۰۲ دستگاه وسایط نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت، توقیف شد که به ترتیب در مقایسه با مدت مشابه ۹۷ به ترتیب ۱۸ و ۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی به اجرای طرح‌های اجرا شده در طول ۱۰ ماهه اخیر در راستای ارتقا امنیت، پاکسازی مناطق آلوده و کنترل مسیرها اشاره کرد و اظهار داشت: در این رابطه ۲ هزار و ۱۳۱ طرح به مرحله اجرا درآمد که نسبت به ۱۰ ماهه پارسال ۳۲ درصد افزایش داشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟