آمار امدادرسانی به حادثه دیدگان اردبیل در ماه گذشته

به گزارش رکنا ، بهزاد نواختی مقدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیشترین نوع حادثه به ترتیب ۲۳ فقره تصادفات جاده ای، ۵ مورد برف و کولاک، حوادث شهری و کوهستان هر کدام ۲ مورد، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک مورد حادثه هوایی بوده است.

او با اشاره به اینکه ۲۰۲ نفر از هموطنان در این حوادث آسیب دیده بودند، اضافه کرد: بیشترین حادثه دیدگان هم به ترتیب در حوادث جاده‌ای با تعداد ۱۵۲ نفر، ۴۲ نفر در برف و کولاک، ۴ نفر در حوادث کوهستان، ۳ نفر در حوادث شهری و یک نفر هم در حادثه هوایی بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث ۶۰ نفر از هموطنان مصدوم شده بودند، ادامه داد: ۵۶ نفر در حوادث جاده ای، ۲ نفر در برف و کولاک، یک نفر در حوادث شهری و یک نفر هم در حادثه کوهستان مصدوم شده بودند.

نواختی مقدم با اشاره به اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این حوادث ۱۶ نفر را به مراکز درمانی انتقال و ۳ نفر را به صورت سرپایی درمان کرده اند، تصریح کرد: طی یک ماه جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۲۱۰ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۵۸ تیم عملیاتی به امدادرسانی پرداخته اند.

او اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با به کارگیری ۶۵ دستگاه ناوگان ترابری متشکل از ۳۲ دستگاه خودروی آمبولانس، ۲۲ دستگاه خودروی ست نجات، ۹ دستگاه خودروی پشتیبانی و ۲ دستگاه خودروی سنگین در دی ماه به هموطنان حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه انتظار می‌رود هموطنان قبل از مسافرت‌ها از وضعیت آب و هوا و جاده‌ها مطلع شوند، افزود: همراه داشتن آذوقه و لباس گرم در طول سفر‌های زمستانی یک ضرورت است که باید هموطنان به آن‌ها توجه داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟