دستگیری 28 شکارچی متخلف در  مازندران

به گزارش رکنا،  مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت البرز مرکزی شهرستان نوشهر حین گشت وکنترل در مناطق جنگلی صلاحدین کلا، دو شکارچی متخلف را به همراه دو قبضه سلاح شکاری و لاشه دو راس شوکا دستگیر کردند.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی با اشاره به کشف و ضبط ۱۲ قبضه سلاح شکاری (۹ قبضه مجاز و ۳ قبضه غیر مجاز) در شهرستان بابل افزود: در ماموریت دیگر نیز ماموران یگان حفاظت محیط بانی بندپی در منطقه جنگلی اومال بندپی شرقی این شهرستان، شکارچیان غیرمجاز را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری به دام انداختند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه ۱۰ رشته دام هوایی صید پرندگان و ۲۰ عدد پایه دام در شهرستان فریدونکنار جمع آوری وتخریب و دو قطعه پرنده گاوچرانک گرفتار در دام هوایی رهاسازی شدند تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری (محیط بانی سنگده) با همکاری ماموران انتظامی سنگده، حین گشت و کنترل شبانه شکارچیان غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری بازداشت کردند.

حسینعلی ابراهیمی به دستگیر یک شکارچی متخلف به همراه یک قبضه سلاح شکاری و لاشه دو قطعه کبک در پارک ملی کیاسر اشاره کرد و گفت: ماموران یگان حفاظت محیط بانی آشوراده حین گشت زنی در پناهگاه حیات وحش میانکاله (منطقه آشوراده) دو متخلف را به همراه دو قبضه سلاح شکاری دستگیر و در ادامه حین گشت وکنترل با قایق موتوری در این منطقه دورشته تورماهیگیری را جمع آوری و هشت قطعه ماهی را از صیادان غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

همچنین ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله در مناطق سای حسن خان، بنیاد مرکزی و مرداب گز ۶ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری ولاشه دو قطعه مرغابی دستگیر و ۲۱ باب کومه شکار را تخریب و پنج رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

همه متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟